Vrhunski menadžment
Mark StevensAutor ove knjige je generalni direktor američke tvrtke koja razrađuje marketinške strategije za tvrtke kao što su IBM, American Express i dr. Jedan je od predavača na poslijediplomskom studiju...
Sažetak knjige
Autor ove knjige je generalni direktor američke tvrtke koja razrađuje marketinške strategije za tvrtke kao što su IBM, American Express i dr. Jedan je od predavača na poslijediplomskom studiju Harvard Business School i to Programa višeg menadžmenta (PMV) na kojem polaznici uče strategiju i taktiku poslovanja u globalnom okruženju. Knjiga je napisana na temelju saznanja vrhunskih profesora uz pomoć iskusnih poslovnih ljudi i njihovog rada u praksi.
Detalji proizvoda
Izdavač:
Jezik:
ISBN-13:
Dimenzije:
Format:
Godina izdanja:
Broj stranica:
Prevoditelj:
Ilustrator:
Naklada Zadro d.o.o.
Hrvatski jezik
9789531820424
0x0cm
-
2001.
-
-
-
NEOPHODNI KOLAČIĆI
Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funckionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.
KOLAČIĆI ZA STATISTIKU I ANALITIKU
Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.
MARKETINŠKI KOLAČIĆI
Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.
www.hocuknjigu.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše iskustvo, funkcionalnost stranice te Vas informirao o odličnim ponudama.
Više informacija o kolačićima možete pronaći
ovdje