Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija
NEDOSTUPNO
0

Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija

Nikša Alfirević, Jurica Pavičić, Ljiljana Najev Čačija

Sveučilišni udžbenik Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija prvo je integralno djelo ove vrste, koje na hrvatskom jeziku i uz uporabu relevantnih primjera iz hrvatskog civilnog...

22,43 €

Sažetak knjige

Sveučilišni udžbenik Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija prvo je integralno djelo ove vrste, koje na hrvatskom jeziku i uz uporabu relevantnih primjera iz hrvatskog civilnog društva, na način prihvatljivim studentima, ali i svima zainteresiranima za navedenu problematiku, prezentira ključna znanja i vještine iz područja marketinga, menadžmenta i strateškog upravljanja neprofitnim organizacijama. Djelo je rezultat višegodišnjih napora autorskog tima, sastavljenog od sveučilišnih profesora, ali i autorica s višegodišnjim iskustvom djelovanja u javnom i neprofitnom sektoru, pa se može kazati da ono na najbolji mogući način povezuje teorijski pristup svim ključnim problemima djelovanja neprofitnih organizacija s praktičnim iskustvima, koja se ilustriraju brojnim primjerima i studijama slučaja iz hrvatskog neprofitnog sektora. Posebnom se vrijednošću djela može smatrati i raznovrsnost korištenih primjera koji pokrivaju čitav spektar organizacija i lokalnih zajednica, a koje se referiraju na lokalne zajednice od hrvatskog juga, preko hrvatske metropole –pa do krajnjeg hrvatskog istoka. Nadalje, praktični aspekt ovog udžbeničkog djela bavi se organizacijama aktivnima u raznolikim segmentima neprofitnog djelovanja (obrazovanju, umjetnosti, potpori osobama s posebnim potrebama, zdravstvenoj djelatnosti, (psiho)socijalnoj pomoći potrebitima...), pa je gotovo sigurno da će zainteresirani čitatelji pronaći relevantne informacije o usporedivim neprofitnim organizacijama i njihovim iskustvima. Knjiga je multidisciplinarnog karaktera i upoznaje čitatelje s ključnim sociološkim pojmovima bitnim za razumijevanje društvene misije i šireg društvenog konteksta djelovanja neprofitnih organizacija. Djelo će biti izrazito korisno brojnim dionicima civilnog društva u Hrvatskoj: studentima koji slušaju kolegije iz područja neprofitnog marketinga ili menadžmenta na preddiplomskom, odnosno diplomskom studiju, praktičarima iz neprofitnog sektora, ali i osobama zaduženima za potporu neprofitnim organizacijama, zaposlenima u državnim ministarstvima, nacionalnim, županijskim i lokalnim uredima za suradnju s civilnim društvom, neovisnim konzultantima za neprofitni sektor...

Detalji proizvoda

Izdavač:

Jezik:

ISBN-13:

Dimenzije:

Format:

Godina izdanja:

Broj stranica:

Prevoditelj:

Ilustrator:

Školska knjiga d.d.

Hrvatski jezik

9789530302785

19x26cm

-

2013.

348

-

-

NEOPHODNI KOLAČIĆI

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funckionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

KOLAČIĆI ZA STATISTIKU I ANALITIKU

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

MARKETINŠKI KOLAČIĆI

Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

www.hocuknjigu.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše iskustvo, funkcionalnost stranice te Vas informirao o odličnim ponudama.
Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje