
Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi
Vilko PetrićKineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi
Vilko PetrićPostignuća kineziološke metodike
Sažetak knjige
Sveučilišni udžbenik Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi – postignuća kineziološke metodike u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju objedinjuje trenutne suvremene spoznaje u kineziološkoj edukaciji i ostalim znanstvenim granama koje proučavaju odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi, kao i praktična iskustva vrijednih odgojno–obrazovnih djelatnika u ustanovama ranog odgoja. Sadrži dvanaest poglavlja koja se mogu svrstati u tri opsežnija dijela i u kojima bi trebala dati odgovore na sva pitanja koja se mogu javiti u neposrednom odgojno–obrazovnom radu stručnjaka tijekom kinezioloških aktivnosti. Prvi dio započinje upoznavanjem čitatelja s teorijskim okvirom i polazištima za istraživanje i razvoj kinezioloških aktivnosti s djecom rane i predškolske dobi. Predstavljena je kineziološka metodika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju, odnosno s njezina struktura i položaja u znanosti, definicija, predmet istraživanja, ciljevi i zadaće. Zatim se objašnjava položaj kinezioloških aktivnosti u integriranom kurikulumu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te su opisana razvojna obilježja djece rane i predškolske dobi, koja je bitno poznavati za uspješnu realizaciju tjelesnog vježbanja. Navedene su trenutne vrste kinezioloških aktivnosti i detaljno objašnjene sukladno svrsi, sadržajima i posebnostima u organizaciji. Drugi dio čine poglavlja koja su bitna u kvaliteti realizacije kinezioloških aktivnosti. Predstavljeni su prostori i oprema bitna za realizaciju tjelesnog vježbanja. Razrađeni su mogući motorički sadržaji za kineziološke aktivnosti, objašnjena je organizacija tjelesnog vježbanja, odnosno moguće postave i načini raspoređivanja djece po vježbalištu te metode rada koje su potrebne za prikazivanje određenih motoričkih sadržaja, njegovog poučavanja i uvježbavanja u sigurnom okruženju za dijete. Treći se dio dominantno odnosi na poglavlja koja doprinose kvaliteti neposrednog odgojno–obrazovnog rada odgajatelja. Predstavljena su načela koja je potrebno uvažavati tijekom realizacije kinezioloških aktivnosti te su opisani načini pripremanja odgajatelja i navedeni razlozi zašto je bitno izgrađivati sebe putem profesionalnog usavršavanja.
Detalji proizvoda
Izdavač:
Jezik:
ISBN-13:
Dimenzije:
Format:
Godina izdanja:
Broj stranica:
Prevoditelj:
Ilustrator:
Učiteljski fakultet u Rijeci
Hrvatski jezik
9789537917593
0x0cm
-
-
-
-
-
NEOPHODNI KOLAČIĆI
Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funckionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.
KOLAČIĆI ZA STATISTIKU I ANALITIKU
Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.
MARKETINŠKI KOLAČIĆI
Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.
www.hocuknjigu.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše iskustvo, funkcionalnost stranice te Vas informirao o odličnim ponudama.
Više informacija o kolačićima možete pronaći
ovdje