
Vještine uspješne komunikacije
Zvonimir PavlekVještine uspješne komunikacije
Zvonimir PavlekKomuniciranje preko medija, telefonska i mail prodaja, prezentacije i prodaja
Sažetak knjige
Interaktivni pristup u marketingu fokusira se na stvaranje i održavanje dugoročnih, dvosmjernih odnosa između brendova i njihovih klijenata. Temelji se na komunikaciji koja potiče razmjenu mišljenja i povratnu informaciju, zapazio je Ante Gavranović u predgovoru knjige „Vještine uspješne komunikacije“. U svojoj šestoj knjizi prof. dr. Zvonimir Pavlek zahvatio je sve oblike komuniciranja u prodaji, od komunikacija u medijima, na društvenim mrežama, do direktne komunikacije na prezentaciji te komunikacije e-mailom i telefonom, a posebno je obrađena komunikacija u prodaji osiguranja. Sva tri recenzenta – Ante Gavranović, prof. dr. Božo Skoko i prof. dr. Damir Novotny – ocjenjuju da knjiga profesora Zvonimira Pavleka „Vještine uspješne komunikacije“ danas može naći primjenu u prodaji, marketingu te kao visokoškolski udžbenik. Prof. dr. sc. Božo Skoko primijetio je da u knjizi o komunikaciji prodaja i prodajne vještine opravdano zauzimaju poseban prostor jer je prodaja najkompleksniji aspekt komunikacije te da je u poglavljima o prodaji profesor Zvonimir Pavlek pokazao je iznimno teorijsko i praktično znanje, poznavanje tržišta, ali i ljudske prirode. Prof. dr. sc. Damir Novotny ističe kako su početkom naglog prodora digitalnih tehnologija u prostor marketinške komunikacije, digitalni mediji postajali sve popularniji. Međutim, niska razina učinkovitosti dovela je do potrebe integracije tradicionalne i digitalne marketinške komunikacije. Pri tome je tradicionalna izravna komunikacija dobila potpuno novu dimenziju. U prvom dijelu knjige autor se bavi promjenom klasične marketinške paradigme i utjecajima digitalnog marketinga. Drugi dio knjige pragmatično upućuje čitatelje na obilježja učinkovite izravne komunikacije kroz digitalne, ali i tradicionalne kanale marketinške komunikacije, naglašavajući bihevioralne i psihološke aspekte. U trećem se dijelu knjige autor usredotočuje na metode i vještine potrebne za uspješnu prodajnu komunikaciju u području osiguravateljskih usluga. Knjiga je ilustrirana, grafikonima, logotipima i fotografijama iz širokog područja pop-kulture, što naglašava današnju multimedijsku dimenziju komunikacije.
Detalji proizvoda
Izdavač:
Jezik:
ISBN-13:
Dimenzije:
Format:
Godina izdanja:
Broj stranica:
Prevoditelj:
Ilustrator:
Beletra j.d.o.o.
Hrvatski jezik
9789538209819
0x24x15cm
Meki uvez
2024.
196
-
-
NEOPHODNI KOLAČIĆI
Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funckionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.
KOLAČIĆI ZA STATISTIKU I ANALITIKU
Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.
MARKETINŠKI KOLAČIĆI
Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.
www.hocuknjigu.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše iskustvo, funkcionalnost stranice te Vas informirao o odličnim ponudama.
Više informacija o kolačićima možete pronaći
ovdje